Omnichannel

Wielokanałowość w dotarciu ze spójnym i jednym przekazem do klienta stanowi również fundament transformacji cyfrowej każdej firmy. Umiejętność połączenia działań do klienta w ujęciu online i offline staje się również podstawą przywiązania klienta do danej marki.

Pamiętaj, że jeżeli twoja firma nie posiada np. własnych sklepów lub w dniu dziesiejszym nie dociera bezpośrednio ze swoim produktem do klienta końcowego to w dalszym ciągu nie zwalnia to twojej firmy z szukania wielokanałowości w biznesie.

Co mogę dla Ciebie zrobić?

  1. Strategia omnichannel oznacza prowadzenie działań, których celem jest zapewnienie spójności doświadczeń bez względu na wybrane przez klienta miejsce zakupu dlatego pierwszym krokiem jakim wykonamy będzie zdefiniowanie tych miejsc.
  2. Abym mógł ułożyć proces omnichannel muszę oczywiście poznać twoją ofertę/produkt jak i przede wszystkim określić tzw „customer journey” twojego klienta.
  3. Strategia omnichannel pozwala na stały i równomierny rozwój: sklepów stacjonarnych brandu, systemu e-commerce oraz aplikacji mobilnej. Dlatego gdy już dowiem się jak twój klient się zachowuje zarekomenduje dla Ciebie spójne rozwiązanie w oparciu oraz połączeniu tych 3 kanałów. Pamiętaj, że przeprowadzę Ciebie przez ten proces.

Cennik

Konsultacja Omnichannel

499
  • 3h konsultacji
  • Wnioski i zalecenia
  • Podsumowanie

Zapraszam do kontaktu

Adam Rudnicki
Adam Rudnicki