Telemedycyna - światowi liderzy branży

Telemedycyna to dziedzina medycyny, która umożliwia zdalne świadczenie usług zdrowotnych przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Jest to rozwiązanie, które w ostatnich latach zyskało na popularności i znalazło zastosowanie na całym świecie. W dzisiejszych czasach, kiedy zdrowie i bezpieczeństwo są na pierwszym miejscu, telemedycyna staje się nie tylko wygodnym, ale i bezpiecznym sposobem na dbanie o swoje zdrowie. Więcej »

Sztuczna inteligencja a Telemedycyna. Jaka czeka nas przyszłość?

Rozwój technologii i rosnące zapotrzebowanie na usługi medyczne sprawia, że telemedycyna staje się coraz bardziej popularna. Jednym z najbardziej fascynujących aspektów telemedycyny jest wprowadzenie sztucznej inteligencji do opieki zdrowotnej. Dzięki niemu możliwe staje się przyspieszenie procesów diagnozowania i leczenia, a także poprawa wyników leczenia. Jakie zatem zmiany czekają nas w tej dziedzinie w najbliższej przyszłości? Więcej »

Tworzenie i wdrażanie marek własnych

Marka własna to produkt, który został zaprojektowany i stworzony przez firmę, aby konkurować z podobnymi produktami na rynku. Kreacja marki własnej umożliwia firmom kontrolowanie jakości produktów, zwiększenie zysków i zwiększenie świadomości marki. W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym tworzenie i wdrażanie marek własnych produktów stało się niezbędną strategią dla wielu firm. Więcej »

Jak skutecznie negocjować ceny z producentami?

Negocjowanie cen z producentami jest kluczowym aspektem zarządzania przedsiębiorstwem, ponieważ może mieć znaczący wpływ na marże zysku. W tym artykule omówimy kilka skutecznych sposobów, jakie mogą pomóc w negocjacjach cenowych z producentami. Więcej »

Jak skutecznie zarządzać apteką by osiągać większe zyski?

Zarządzanie apteką może być wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy. Wymaga ono wielu umiejętności, takich jak zrozumienie rynku farmaceutycznego, umiejętności zarządzania personelem i finansami oraz skutecznej komunikacji z klientami. W dzisiejszym konkurencyjnym rynku farmaceutycznym, aby osiągnąć większe zyski, należy wdrożyć skuteczne strategie zarządzania. Poniżej przedstawiam kilka sposobów, jak skutecznie zarządzać apteką i osiągać większe zyski. Więcej »

Category management bez tajemnic

Category management to jedna z kluczowych strategii w zarządzaniu asortymentem produktów w sklepach i sieciach handlowych. Jest to podejście, które pozwala na lepsze poznanie potrzeb klientów i dostosowanie oferty do ich oczekiwań. W niniejszej książce skupimy się na wyjaśnieniu, czym dokładnie jest category management, jakie cele stawia sobie przedsiębiorca, jakie korzyści przynosi w praktyce oraz jakie są narzędzia umożliwiające jego skuteczne wdrożenie. Więcej »

Przyszłość e-commerce: Marki własne produktów

Szacuje się, że marki własne posiadają już 30% wartości koszyka zakupowego w Polsce. Jeżeli spojrzymy na takie sieci jak Lidl czy Biedronka to według mnie w perspektywie następnych trzech lat udział w wartości koszyka dobije do 50%. Zasadnicze pytanie, które powinniśmy sobie zadać dotyczy branży e-commerce: Jaki wpływ na rozwój e-commerce będą miały tworzone marki własne? Więcej »

Przyszłość e-commerce: Branża meblarska 2021

W roku 2019 udział sprzedaży on-line w branży meblarskiej w Europie był w okolicach 8%. W roku 2020 pomimo Covid-19 udział wzrósł zaledwie o 1%. Przewiduje się, że do roku 2023 ten udział wynosił będzie 11%... co oznacza, że 89% rynku odbywać się będzie off-line. Odpowiedzią na to wyzwanie jest omnichannel. Więcej »

Manager e-commerce poszukiwany! ...tylko co tak naprawdę powinien on umieć?

Jeżeli dojrzałeś do decyzji o zatrudnieniu managera e-commerce dla swojej firmy to już możesz być z siebie dumny. Oznacza to, że zamiast obserwować z trybun jak inni się rozwijają i dostrzegają szanse na rozwoju TY RÓWNIEŻ wchodzisz w ten wyścig i się nie poddajesz. W poniższym artykule postaram się Ciebie nakierować kogo i o jakich kompetencjach szukasz. Więcej »

Zapraszam do kontaktu

Adam Rudnicki
Adam Rudnicki